Toyota Mega Gathering 2017

Alhamdulillah....

Selesainya satu majlis yang agak besar tahun ni. Melibatkan 720 kenderaan yang berdaftar dengan kehadiran 1400 peserta. Satu program yang sangat besar dan bermakna buat kami. Tibalah giliran GTOC ( Ganu Toyota Owner Club) bertanggungjawab untuk menganjur Mega Gathering bagi tahun 2017.

Tujuan program ini diadakan adalah bagi mengumpulkan kenderaan berjenama toyota di seluruh Malaysia. Pada mulanya program ini lebih bertujun mengumpul kepada kenderaan yang ber "chassis"kan AE. Namun kebelakangan ini dibuka kepada semua kenderaan berjenama toyota bagi lebih memeriahkan program ini. Program ini sentiasa berulang saban tahun di berlainan negeri....

Pihak kami mengadakan program besar ini di Bandar Al-Muktafi Billah Shah dan telah pun berlaku pada 29 April 2017 yang lalu. Program TMG ini dihadiri oleh beberapa kelab kereta Toyota daripada serata Semenanjung Malaysia. Antaranya ialah KBAE, Toyopet Gombak, Kelketu, TOCP dan ramai lagi. Jumlah keseluruhannya 38 buah kelab serata Malaysia.
Walaupun jauh, semangat membara persahabatan dan semangat permotoran tidak dapat memadamkan keinginan menghadirkan diri dan kereta masing-masing di bumi Terengganu ini.

Ralitmedia kali ini tidak banyak gambar yang dapat di snap memandangkan kami sendiri terlibat sebagai urusetia. Gambar owner kereta pun habis program baru sempat snap. huhuuhu....

Berbalik kepada program TMG 2017, GTOC telah menyenaraikan aktiviti bagi semua yang hadir dan aktiviti ini berjaya dilakukan. Bagi yang tidak hadir ni, kami senaraikan aktiviti yang telah berlaku pada hari kejadian sebagai imbasan.
  • Autoshow
  • Sukaneka (drag kereta)
  • Cabutan bertuah.
Penat ke? Sangat penat... Tapi berbaloi! Di sini kami dapat melihat kesungguhan dan kerjasama antara ahli GTOC. 

Diucapkan sekalung tahniah di atas kerjasama oleh semua pihak yang terlibat secara langsung ataupun tidak, terutama ahli GTOC yang banyak berusaha bagi menjayakan program besar ini.

Kami paparkan gelagat yang berlaku pada hari kejadian. Biarlah gambar yang berbicara. 

Acara Drag Kereta


                                                  Pertandingan Mewarna Kanak-kanak










No comments:

Post a Comment