Wedding Faiz + Amira

Job wedding kami tahun 2015. Selamat pengantin baru kami ucapkan. Ni sedara belah Haji Fikri. Jadi, kami hadiahkan teaser. Teaser maksudnya klip dari sebuah video. Diringkaskan daripada video penuh. Takkan nak tunjuk semua kan. Kita akan sediakan sikit je untuk membuatkan tetamu nak datang pada majlis seterusnya. Lebih kurang macam tu la. So, kalau orang lain, maybe kami tak buat teaser ni. Disebabkan saudara la kami bagi hadiah lebih skit. So, dapatlah dia tiga video. Teaser, Highlights dan Full Video. Memang banyak kerja perlu dibuat walaupun kami sibuk dengan tugas kerja tetap sebagai penjawat awam, namun kami dapat membahagikan masa dengan baik.

Teaser ni merangkumi tiga majlis serentak dalam satu hari. Iaitu, Majlis Pertunangan, Majlis Pernikahan dan Majlis Persandingan. Kami combine jadikan 2.46 minit sahaja. Untuk full video kami tak upload sebab file terlalu besar dan masa yang sangat panjang.

Kali ni, kami menggunakan equipment tambahan, slider dan flycam. So, dah upgrade la daripada sebelum ni. Dan, harga pun dah up skit. Penambahan yang baik juga daripada segi suntingan. Untuk melihat kesannya, boleh klik di bawah. Selamat menonton!

Teaser from nhazla fikri on Vimeo.

No comments:

Post a Comment